🔄 Retur / Anulare
Serviciile de curățenie prestate sunt servicii personalizate, efectuate la cererea clientului, la adresa specificată. Din acest motiv, politica noastră de retur și anulare respectă reglementările în vigoare privind prestările de servicii.
- Anulare programări: Comenzile pot fi anulate cu cel mult 24 de ore de la ora primiri mesajului de confirmare a programări . Anulările făcute în acest interval nu implică costuri, iar suma achitată va fi returnată integral în termen de 7 zile lucrătoare, prin aceeași metodă de plată.
- Anulări tardive / neprezentare: Dacă anularea se face cu mai puțin de 48 de ore înainte sau în cazul în care clientul nu este prezent la locație la ora stabilită, ne rezervăm dreptul de a reține un procent de până la 30% care reprezintă avansul din valoarea serviciului, pentru a acoperi costurile logistice și de personal.
- Reprogramare: Serviciul poate fi reprogramat gratuit o singură dată, cu minimum 48 de ore înainte prin apel sau mesaj scris. Pentru reprogramări ulterioare, se poate percepe un cost suplimentar.
- Excepții: În cazul unor situații de forță majoră (ex. urgențe medicale, calamități), te rugăm să ne contactezi cât mai curând pentru soluționare individuală.
