Livrare
Serviciile de curățenie oferite prin acest site sunt prestate efectiv fizic, la locația indicată de client în momentul plasării comenzii ferme.
Clientul își asuma prin plata unui avans de maxim 30% din serviciul oferit, avans pe care clientul îl poate pierde doar in cazul in care nu comunica telefonic sau scris dorința de modificare a zilei pentru care a plătit avansul eventual pentru efectuarea serviciilor de curățenie, plata avansului reprezintă acordul cu aceste condiții.
În cazul în care sunt necesare modificări sau reprogramări, vă rugăm să ne contactați cu minim 48 de ore înainte de data programări efective, pentru a evita pierderea avansului.
- ⏱️ Termen estimativ de livrare: După confirmarea plății prin Netopia, sau altă modalitate de plată echipa noastră va programa intervenția în funcție de disponibilitate și preferințele comunicate de client, va trimite un mesaj scris clientului pentru al informa că a primit avansul confirmând programarea serviciilor.
- 🚗 Mod de livrare: Echipa noastră se deplasează la locația clientului cu toate materialele și echipamentele necesare pentru prestarea serviciului conform pachetului selectat.
- 📌 Confirmarea livrării: După finalizarea lucrării, clientul va achita integral valoarea serviciilor efectuate.
